Міжнародний GR Форум

форум 2форум 3

5 червня у Києві пройшов перший Міжнародний GR Форум.

Захід, організований міжнародною компанією SIC Group Ukraine, став комунікаційним майданчиком для представників бізнесу і влади.

У ході Форуму обговорювалися важливі питання сучасних бізнес-тенденцій, ефективної взаємодії бізнесу та влади, лобіювання інтересів української бізнес-спільноти на вітчизняному та міжнародному ринках.

За словами організаторів події, міжнародної компанії SIC Group Ukraine на чолі з Катериною Одарченко: «Міжнародний GR Форум – це, передусім, чудова нагода для обговорення головних аспектів, в тому числі перспектив розвитку, а також GR механізмів та засобів лобізму, котрі сприятимуть цьому.»

форум 5форум 7

Ексклюзивним гостем став Крістіан Дефолью – президент ALLEP. Форум відзначився професіональним складом спікерів, серед яких Ігор Шевченко, міністр екології та природних ресурсів України, Роман Сторожев, президент асоціації “Надрокористувачі України”, Ганна Таранцова, менеджер з захисту навколишнього середовища та звязків з громадськістю Tetra Pak Україна, Ірина Золотаревич, директор PR&GR сервісів групи AGAMA communications, ексклюзивний представник WCFDavos в Україні, Тарас Качка, віце-президент Американської Торговельної Палати в Україні Лана Сінічкіна, партнер адвокатського об’єднання Arzinger та інші.

форум 4форум 3

ПРОГРАМА Першого Міжнародного GR Форуму 

9:00 – 9:30 реєстрація та ранкова кава

9:30 – 10:00 відкриття форуму

10:00 – 13:00 Панельні дискусії «Поняття GR та лобізму»

Поняття GR – діалог між бізнесом і владою

  • У чому полягає важливість GR для влади й бізнесу?

Лобізм – головні аспекти поняття

  • Головні правила побудови успішної стратегії для активної лобістської активності

  • Як правильно розставити пріоритети при виході на міжнародні ринки

  • Формування таймінгу лобіювання та плану діяльності

  • Етика лобізму

Іноземні GR практики

  • Важливість імплементації іноземних GR в українських реаліях

  • Аналіз іноземного GR законодавства з подальшою перспективою перейняття основних положень

  • Порівняння вітчизняних GR механізмів з іноземними

  • Іноземний GR кейс

Місцеві GR реалії

  • Стан розвитку GR сфери в Україні

  • Пріоритети й ключові питання й проблеми GR

  • Крос-функціональні стратегії комунікації між сторонами взаємодії

  • Принципи побудови мульти територіального GR нетворкінгу

  • Головні економічні стимули GR сфери

Чи працює лобізм без закону про лобізм

  • Налагодження нормативних положень. Урегулювання положень.

  • Методи активізації законодавчих процесів в сфері GR в Україні

  • Формування аспектів законодавчої бази для успішної взаємодії влади та бізнесу

  • Як процес законодавчого регулювання варіюється залежно від стану в країні конкретної галузі застосування в нормативній сфері

  • Стратегії контролю за дотриманням законів та покарання за порушення

13:00 – 14:00 Обід

14:00 – 15:30 Панельні дискусії «Інструменти GR та лобізму»

GR механізми роботи галузевих асоціацій

  • Ключові принципи налагодження системи саморегулювання бізнесу завдяки діалогу з владою

  • Проблеми при налагодженні конструктивного діалогу між галузевою асоціацією та державою

  • Важливість створення галузевих асоціацій для успішної взаємодії компаній-лідерів та влади

  • Кейс на прикладі роботи Української асоціації правників з розглядом таких питань:

    • Роль юридичних асоціацій у створенні законодавчої бази GR

    • Основні правила комунікації між юридичною асоціацією та органами влади

    • Перспективи налагодження діалогу між юридичною асоціацією та представниками влади

Публічна частина GR – PR, advocacy кампанії

  • Важливість грамотної PR кампанії для успішної реалізації GR проекту

  • Ключові правила формування успішного бренду

  • Особливості PR у сфері GR

  • Advocacy кампанія у сфері GR:

    • Як правильно використовувати дослідження для обрання правильного вектору взаємодії

    • Медіа присутність: як організувати медіа кампанію

GR в умовах кризи

  • Основні методи ведення GR стратегій в кризових умовах

  • Шляхи кооперації влади та бізнесу в кризових ситуаціях

15:30 – 16:00 Післяобідня перерва на каву

16:00 – 17:30 Панельні дискусії «Практична реалізація GR  проектів»

Кейс на прикладі роботи асоціації «Газові трейдери України»

  • Податкова політика в гірничодобувній промисловості

  • Запровадження стандарту ЕІТІ – за і проти

  • Відкриття доступу до геологічної інформації як засіб підвищення інвестиційної привабливості

  • нафтогазової галузі

  • Закон «Про ринок природного газу» – можливість лібералізації сектору

  • Необхідність реформування галузі

Кейс  на прикладі роботи юридичної компанії Arzinger

  • Роль юридичних асоціацій у створенні законодавчої бази GR

  • Основні правила комунікації між юридичною асоціацією та органами влади

  • Перспективи налагодження діалогу між юридичною асоціацією та представниками влади

Міжнародний GR Форум організовано за підтримки

  • Association of Accredited Lobbyists to the European Parliament

  • Public Affairs Council

  • The Chamber of Commerce in Ukraine (ACC)

  • The Ukrainian Association of Investment Business (UAIB)

  • Тижневик «Корреспондент»

  • Телеканал Еспрессо TV

  • Діловий інформаційний портал «Капітал»

  • Журнал «Companion»

  • Інформаційного порталу «Апостроф»

  • О2 група соціального бізнесу

  • Асоціація правників України

  • Асоціація підприємств ІТ України

  • URE Club

  • CEO Club

  • Телеканал NEWSONE

  • AGAMA Communications

  • PEPSICO Україна

  • Leica Studio

  • SPN production

  • Академія MBA International

  • Афіша ділових подій TOP Events

  • Асоціація інноваційний розвиток України