4 червня о 18:00 (за київським часом) в «Lobby Club» відбудеться лекція Катерини Одарченко, визнаноїекспертки у галузі комунікацій, CEO & Founder SIC Group LLC, founder & CEO Вашингтонського офісу Lobby Club, на тему: «Антикризові комунікації».
Запрошуємо усіх членів «Lobby Club» доєднатися до лекції, де детально будуть проаналізовані стратегії оперативного реагування, ключові повідомлення та підходи до управління репутацією, що допоможуть ефективно протистояти кризовим ситуаціям і мінімізувати потенційний негативний вплив на вашу діяльність.
Зареєструватися на лекцію та отримати посилання можливо за електронною адресою: contact@lobbyclub.info
У межах цієї лекції ми розберемо основні інструменти антикризової комунікації, освітлюючи наступні теми:
1. Розуміння кризових комунікацій: Освітлення ключової ролі кризової комунікації у вирішенні проблемних ситуацій.
2. Ключові принципи кризової комунікації: Наголос на прозорості, чесності, підзвітності. Обговорення своєчасності, точності для протидії дезінформації та важливість емпатії.
3. Підготовка до кризової комунікації: Етапи розробки комунікаційного плану: ідентифікація стейкхолдерів, протоколи комунікації, шаблони повідомлень, роль медіа-тренінгів для речників.
4. Ефективні стратегії комунікації в кризових ситуаціях: Вибір комунікаційних каналів для різних аудиторій, управління комунікацією через канали з узгодженням повідомлень.
5. Реагування на виклики кризових комунікацій: Виклики як управління чутками, критика, взаємодія зі ЗМІ. Стратегії для вирішення складних питань та збереження спокою.
6. Посткризова комунікація та управління репутацією: Значення відновлення довіри, репутації, проведенняоцінок після кризи, збір зворотного зв’язку та впровадження заходів проти повторення криз.
Ця лекція забезпечить учасників необхідними знаннями та інструментами для ефективної навігації черезкризові комунікації, формування відповідних стратегій відповіді на кризи, а також розробки та реалізаціїзаходів посткризового відновлення репутації.



